avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1015 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Mutarea procesului in alta localitate
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Mutarea procesului in alta localitate

Sunt student la Bucuresti si am primit citatie de prezentare la Judecatoria Turda, in calitate de petent. Pot cere stramutarea procesului la Judecatoria Sectorului 3 Bucuresti, sau oricare alta din Bucuresti. Se poate face asta? Cum? In ce conditii?

Acesta este dosarul meu -> [ link extern ] *

Astept raspunsurile voastre. Va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 20:49, 10 Noiembrie 2008
Nu am putut identifica dosarul....
A se vedea art 37 c.proc.civila;
Pot constitui motive de stramutare a cauzei, urmatoarele imprejurari:
- in cazul in care impartialitatea judecatorilor ar putea fi stirbita din cauza imprejurarilor cauzei, dusmaniilor locale sau calitatii partilor;
- cand exista pericolul de tulburare a ordinii publice;
- cand una dintre parti are o ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv printre judecatori sau procurori, asistentii judiciari sau grefierii instantei.
Cererea de stramutare a unei cauze se adresează ICCJ si trebuie motivata.
Ultima modificare: Luni, 10 Noiembrie 2008
trope_doi, utilizator
dosarul nr. 6419/328/2008 , cautat aici -> [ link extern ]
Dupa cum vi s-a spus, prevederile legale sunt stricte in ceea ce priveste stramutarea unui proces, drept pentru care ar trebui sa va angajati un avocat care sa va reprezinte interesele daca dvs nu puteti ajunge la termene.
trope_doi a scris:

Nu am putut identifica dosarul....
A se vedea art 37 c.proc.civila;
Pot constitui motive de stramutare a cauzei, urmatoarele imprejurari:
- in cazul in care impartialitatea judecatorilor ar putea fi stirbita din cauza imprejurarilor cauzei, dusmaniilor locale sau calitatii partilor;