Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Potrivit Statutului profesiei de consilier juridic, consilierii sunt obligati sa tina urmatoarele registre:
Art. 47. - Evidentele activitãtii consilierului juridic
(1) Evidetþele activittþii consilierului juridic, actele si documentele sunt tinute de acesta, potrivit reglementãrilor privind activitatea persoanei juridice, entitãtii în favoarea cãreia îsi exercitã profesia.
(2) Consilierul juridic tine evidenta în cazurile litigioase sau nelitigioase în care a fost sesizat.
(3) Indiferent de reglementãrile persoanei juridice sau entitãtii în favoarea cãreia îsi exercitã profesia, consilierul juridic va tine evidenta urmãtoarelor activitãti:
- intrãrile si iesirile de corespondentã juridicã numerotate si datate;
- registrul de evidentã privind orice situatie litigioasã cu care a fost sesizat;
- registrul de evidentã privind avizele scrise - datate si numerotate; - registrul de înregistrare a actelor juridice atestate de consilierul juridic cu privire la identitatea pãrtilor, a continutului si a datei actelor.
Modelele acestor registre se adoptã de Comisia metodologicã a U.C.C.J.R. si se comunicã tuturor colegiilor.
(4) La încetarea raporturilor juridice care stau la baza exercitãrii profesiei fatã de o persoanã juridicã publicã sau privatã, entitate interesatã, românã ori strãinã, consilierul juridic va preda, pe bazã de proces-verbal, în vederea arhivãrii, toate documentele aferente activitãtii depuse.
(5) Predarea pe bazã de proces-verbal, numerotat si datat, a documentelor mentionate mai sus îl descarcã în totalitate, de orice rãspundere, pe consilierul juridic.