avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 593 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... demisie fortata
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

demisie fortata

Buna ziua. As dori sa va cer sfatul intr-o problema legata de angajat si angajator.
La reintoarcerea din concediul de ohihna, nu am mai avut acces la calculator si nu am mai putut sa imi desfasor activitatea. Seful ma forteaza sa imi dau demisia, mentionind ca asa cere patronatul. Nu am primit nici o notificare scrisa . De asemenea seful a facut presiuni si intimidari aspra mea, sa nu ma prezint la servici, ca o sa fiu izolata in sala de sedinte precum si amenintari de alta natura care tin de siguranta personala.
Momentan sunt in concediu medical .
Ce pot sa fac avind in vedere ca nu mai am acces la locul de munca si se refuza trimiterea unei notificari cu motivul pentru care se doreste demitrerea mea.
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 11:49, 12 Noiembrie 2008
Faceti o sesizare la ITM in care prezentati situatia de fapt si cereri o rezolvare urgenta a situatiei intrucat nu sunteti lasat in incinta societatii si nici nu v-a comunicat un preaviz sau alt motiv pentru care nu sunteti admisa la locul de munca, riscati sa fiti considerata absent nemotivat, cat si faptul ca verbal v-a fost ceruta demisia. Puteti chiar sa actionati in instanta angajatorul pe acelasi motiv. Desigur ca urgent trimiteti o adresa scrisa cu confirmare de primire in care sa solicitati conducerii in scris motivele pentru care nu vi se mai admite accesul in societate.