Retragerea unui administrator se face concomitent cu numirea noului administrator.
Ca urmare, este nevoie de hotararea AGA in acest sens, redactarea unui act constitutiv actualizat, copie dupa CI al noului administrator+declaratia acestuia si specimenul de semnatura.
Si cel mai important: acestea se depun la ORC pentru inregistrarea modificarilor.
Nu mai este nevoie de numirea unui nou administrator deoarece firma avea 2 deci prin retragere mai ramane un administrator.
Nu stiu cum trebuie intocmite documentele, ce trebuie sa contina ele, gasesc undeva model dupa care sa stiu cum sa le redactez?
*redactati un act constitutiv actualizat
nu scrieti cine iese, cine ramane....pur si simplu copiati datele din vechiul act constitutiv (banuiesc ca era bun)
aveti grija sa aveti codurile CAEN actualizate....(daca cereti certif.constatator le puteti compara)
ACT CONSTITUTIV
AL SOCIETATII COMERCIALE CU RASPUNDERE LIMITATA
S.C. „xxx” S.R.L.
Se incheie prezentul ACT CONSTITUTIV ACTUALIZAT al societatii inmatriculata la ORC Timis sub nr. J 35/348/1999 care cuprinde toate modificarile aduse actelor constitutive ale societatii in baza art.204(4) din Legea 441/2006, astfel:
Capitolul I
...........................copiati tot (mai putin datele admin care iese)