Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
am achizitionat o canapea, a fost o problema cu saltelele, s-au lasat, efectiv se doarme intr-o groapa. am sunat la firma respectiva, mi le schimba cu conditia sa le duc eu inapoi la magazin, si in termen de 15 zile imi returneaza altele. problema este pe ce dorm eu in cele 15 zile?! este normal asa? o data ma costa transportul si este defectul lor din fabrica, canapeaua este in garantie, de ce nu se poate schimb pe schimb, mie asa mi se pare normal. nu dau o gramada de bani, si dorm pe jos.
multumesc pt orice raspuns.
Nu aveti pretentii exagerate, desigur, insa nici nu le puteti cere sa va dea imediat o canapea noua.
Iar depunerea unei reclamatii este conditionata de incercarea de rezolvare amiabila a problemei, altfel nu va fi luata in considerare.
Va puteti folosi de acest articol din Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora: (4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
Dvs. spuneti-i patronului ca nu aveti pe ce dormi si acesta este un inconvenient major pentru dvs.
Cereti-i:
1. precizarea in scris a duratei maxime a reparatiei
2. cum v-a sfatuit Martonze, saltele sau un pat de schimb pana cand va fi efectuata reparatia,
Nu are motiv sa va refuze, si daca totusi o face veti avea dvs. temei sa faceti reclamatie.
S-ar putea, vazandu-va informat si hotarat, sa fie cooperant :)