avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 905 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... protectia consumatorului
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

protectia consumatorului

am achizitionat o canapea, a fost o problema cu saltelele, s-au lasat, efectiv se doarme intr-o groapa. am sunat la firma respectiva, mi le schimba cu conditia sa le duc eu inapoi la magazin, si in termen de 15 zile imi returneaza altele. problema este pe ce dorm eu in cele 15 zile?! este normal asa? o data ma costa transportul si este defectul lor din fabrica, canapeaua este in garantie, de ce nu se poate schimb pe schimb, mie asa mi se pare normal. nu dau o gramada de bani, si dorm pe jos.
multumesc pt orice raspuns.
Ultima modificare: Marți, 6 Martie 2012
Bart, utilizator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 12:28, 6 Martie 2012
Nu aveti pretentii exagerate, desigur, insa nici nu le puteti cere sa va dea imediat o canapea noua.
Iar depunerea unei reclamatii este conditionata de incercarea de rezolvare amiabila a problemei, altfel nu va fi luata in considerare.

Va puteti folosi de acest articol din Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora:
(4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele.

Dvs. spuneti-i patronului ca nu aveti pe ce dormi si acesta este un inconvenient major pentru dvs.
Cereti-i:
1. precizarea in scris a duratei maxime a reparatiei
2. cum v-a sfatuit Martonze, saltele sau un pat de schimb pana cand va fi efectuata reparatia,

Nu are motiv sa va refuze, si daca totusi o face veti avea dvs. temei sa faceti reclamatie.
S-ar putea, vazandu-va informat si hotarat, sa fie cooperant :)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnare produs in garantie - mobilier ghineaoctavian ghineaoctavian Buna ziua Firma mea comercializeaza canapele printr-un magazin online. Acum am urmatorele situatii: 1. Am un client, care dupa un an si jumatate de ... (vezi toată discuția)
In ce conditii se inlocuiesc produsele? ContSters126200 ContSters126200 Mama mea a cumparat recent - cam o luna - un radiator caruia din 3 elementi i s-au ars 2. Am intrebat la departamentul de relatii cu clientii ai firmei ce se ... (vezi toată discuția)
Refuz inlocuire produs aflat in garantie Marius1245 Marius1245 Am avut un produs electrocasnic care s-a defectat in timpul garantiei, l-am dus la unitatea service din Bucuresti. Aceasta a constat defectul si a facut o fisa ... (vezi toată discuția)