avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 608 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Amendat pe mijloacele de transport in comun
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Amendat pe mijloacele de transport in comun

Buna ziua, poate am gresit forumul, dar am o mica problema si o mare nelamurire:un drum cu tramvaiul m-a costat 200lei,deoarece nu am avut de unde sa-mi iau bilet,am indraznit sa urc totusi in tramvai(chiar nuam avut de unde sa cumpar bilet),au venit controlorii iar amenda primita cred eu ca este exagerat de mare:200 de lei,(mentionez ca sunt student la zi,daca are vreo importanta).Exista o lege referitoare la "infrctiunea"comisa de mine?Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: nicu_o , utilizator 20:13, 13 Martie 2012
Afla mai multe accesand:
[ link extern ]
atentie la actualizarie ulterioare!!!
Am uitat sa mentionez ca locuiesc in timisoara.
Din punctul lor de vedere e relativ simplu. Nu te obliga nimeni sa folosesti mijloacele de transport in comun. Daca le folosesti trebuie sa ai bilet. E irelevant ca nu se gasesc in fiecare statie, la capat de statie etc. O metoda (nesigura) de a contesta p-v ar fi sa invoci o stare de necesitate : ti-era foarte rau si trebuia sa ajungi undeva si nu mai aveai bani, sau sa ataci p-v pentru motive de nulitate (cum ar fi lipsa numelui agentului constatator de exemplu, sau numele tau a fost gresit). Poti sa te uiti pe OG 2/2001 la motivele de nulitate. Salutari!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contestatie amenda politia comunitara Alex_tm Alex_tm Buna ziua. Urc in tramvai vorbind la telefon cu biletul in mana. Urca in spatele meu 2 controlori si un \"politist\" comunitar. Ii vad, inchid telefonul si ... (vezi toată discuția)