imi cer scuze..... sa preiau asociatia in calitatea de administrator imobile si de contabil.... diseara am sedinta si mi-am facut eu un necesar de acte care ar trebui sa le cer dar voiam si o opinie a specialistului. ca administrarea imonilului trece de la o firma de administrare la alta. respectiva asociatie are angajata si o persoana cu contract de munca
Chiar daca sedinta a vut loc, puteti sa solicitati documentele si in zilele urmatoare.
Trebuie sa solicitati toate documentele de care aveti nevoie pentru a administra, a tine evidenta contabila si/sau casieria daca sunteti si casier. principalele documente sunt:
- registrele de fonduri
- registrul de casa
- chitantierele
- fisele individuale ale proprietarilor
- fisele furnizorilor
- situatii contabile in partida dubla sau in partida simpla, dupa caz
................
Emitere chitante
gambette
Brusc administratorul a renuntat la chitantele tipizate personalizate speciale pt. asoc. de proprietari si emite chitante redactate la PC si printate la ... (vezi toată discuția)