imi cer scuze..... sa preiau asociatia in calitatea de administrator imobile si de contabil.... diseara am sedinta si mi-am facut eu un necesar de acte care ar trebui sa le cer dar voiam si o opinie a specialistului. ca administrarea imonilului trece de la o firma de administrare la alta. respectiva asociatie are angajata si o persoana cu contract de munca
Chiar daca sedinta a vut loc, puteti sa solicitati documentele si in zilele urmatoare.
Trebuie sa solicitati toate documentele de care aveti nevoie pentru a administra, a tine evidenta contabila si/sau casieria daca sunteti si casier. principalele documente sunt:
- registrele de fonduri
- registrul de casa
- chitantierele
- fisele individuale ale proprietarilor
- fisele furnizorilor
- situatii contabile in partida dubla sau in partida simpla, dupa caz
................
Emitere chitante
gambette
Brusc administratorul a renuntat la chitantele tipizate personalizate speciale pt. asoc. de proprietari si emite chitante redactate la PC si printate la ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.