Buna ziua!
Intentionez sa preiau functia de casier in blocul in care locuiesc. Calculul intretinerii este facut de catre o firma cu care exista contract, dar persoana care a indeplinit functia pana in prezent refuza sa fie facut un audit financiar la preluarea gestiunii, pe motiv ca firma respectiva face verificarea soldului lunar, deci nu pot exista probleme. As dori sa stiu daca este legal sa refuze, si ce implicatii legale pentru mine ar avea preluarea acestei functii( ma intereseaza daca ulterior mi se vor putea imputa diverse sume si erori care s-au petrecut inainte ca eu sa preiau aceasta functie).
Va multumesc
La preluarea acestei functii, dvs. o sa fiti asistata de catre conducerea as. prop. in frunte cu presedintele asociatiei si cenzorul acesteia.
O sa preluati niste carnete (chitantiere) goale si niste carnete pe care se intocmesc Registrele de casa.
Se intocmeste un proces verbal cu documentele primite (cate carnete cu cate pagini, etc.) - pe care dvs. le veti completa in continuare, daca onor comisia de predare-primire, nu prevede altfel.
Pe dvs. chiar nu va intereseaza acel audit financiar. Trebuie sa va obisnuiti cu munca de casier la as. prop., sa vi se intocmeasca Fisa postului sa nu va ceara nusti-ce dupa angajare...
Mai asteptati si alte opinii.
Succes!