Am un prieten pictor. In timpul liber picteaza. M-a rugat sa il ajut sa-si vanda tablourile in magazinul meu (magazinul este de bricolage).A incercat prin galerii de arta insa acolo sunt rechinii, pe internet nu merge , lumea nu prea mai cumpara arta in vremurile astea. Ce documente se fac si cum se fac inregistarile. Momentan are doar 8 tablouri insa va mai picta si daca pot vreau sa-l ajut. Nu e inregistrat niciunde, la nici o asociatie si nici nu e pfa...
Faceti borderou de achizitie si anexati copia C.I. a pictorului. In contabilitate va inregistrati cu nota 371 / 462 - pretul pe care-l platiti pt tablouri. Concomitent 371 / 378 - adaosul comercial pe care-l aplicati dvs. si 371 / 4428 tva neexigibila. Plata catre pictor o faceti din casierie prin dispozitie de plata, semnata de domnul pe verso si completata cu datele lui din C.I. Nota este 462 / 5311 cu suma pe care o achitati pictorului pt tablouri. Cand le veti vinde, veti inregistra 5311 / 707 si 5311 / 4427, la sfarsit de luna urmand sa faceti descarcarea gestiunii cu marfa vanduta. Sper sa va fie de ajutor!
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.