avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 904 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Livrare eronata a unei companii de curierat rapid la ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Livrare eronata a unei companii de curierat rapid la ATM

Buna ziua.

Ma numesc Pescaru Adrian, sunt student la Academia Tehnica Militara. Recent am comandat niste produse din Germania de pe un site de licitatii, produse care au fost expediate folosind serviciile de curierat ale unei companii multinationale.

Pe adresa destinatarului ( adica eu ) au fost mentionate inclusiv numere de telefon, tocmai in ideea ca soferul sa ma anunte telefonic in vederea predarii coletului. Aceste date, dupa cum am constatat ulterior, au fost alterate, in sensul ca nu au fost imprimate identic pe eticheta pachetului. Aceste date au fost completate corect si identic de catre expeditor in Germania la sediul acestei companii, dar au suferit modificari in interiorul acesteia, pe masura ce coletul ajungea de la un nod de livrari la un alt nod de livrari, in reteaua de distributie a companiei.

Toate bune si frumoase, pachetul, dupa cum spune soferul (am mers la compania de livrari si am incercat sa depun o reclamatie; mi-au dat numarul de telefon al soferului; am discutat telefonic cu dansul; astazi urmeaza o intrevedere in persoana pentru a lamuri situatia), a fost livrat la adresa Academiei Tehnice Militare, personalului de servici din ziua respectiva. Aceasta este declaratia soferului.

Predarea s-a facut in baza unui buletin, au fost scrise datele de contact de catre sofer, a fost semnat pentru primire de catre personalul militar. Aceasta este declaratia soferului.

Eu am verificat registrele din ziua respectiva si am constatat ca personalul de servici de la poarta Academiei Tehnice Militare din ziua respectiva este altcineva decat persoana care apare pe factura de primire a curierului.