avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1790 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... am nevoie de ajutor
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

am nevoie de ajutor

m-am angajat pe 12 noiembrie anul acesta...la interviu am specificat ca sunt studenta la a doua facultate si ca mai am de dat si licenta pentru prima, si mi s-a spus ca este ok, ca majoritatea studentilor prefera sa lucreze in ture 3 zile noaptea, 3 zile ziua, 3 zile pauza...am semnat un contract (nu am primit o copie dupa acest contract) pe o perioada nedeterminata, am dus doar o copie dupa buletin si atat. am inceput sa lucrez normal fiind in perioada de training, mi s-a spus la interviu ca o luna voi sta in training pentru un aspect al muncii mele si urmatoarea luna pentru altceva...in timpul saptamanii am aflat ca cei care deja lucreaza pe timp de noapte lucreaza 12 ore...uneori chiar si 7 zile la rand...si in plus cand am anuntat angajatorul ca am aflat vesti noi in legatura cu licenta si ca vreau sa o dau in februarie, mi s-a spus ca trebuie sa imi rezolv problemele in afara programului, nu pot fi invoita fiind in perioada de training/proba...am spus ca vreau sa renunt si mi-au spus ca imi vor desface contractul de munca pe motiv de indisciplina, si ca nimeni nu ma va mai angaja atat de usor tinand cont ca e primul meu job...este adevarat ca nu pot renunta si ca trebuie sa se finalizeze perioada de proba si apoi doar dupa 15 zile (preaviz) voi putea pleca? mi se pare totusi aberant ce a sustinut el...astept raspuns...sunt putin cam speriata...va multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 20:46, 21 Noiembrie 2008
Daca sunteti in perioada de proba puteti pleca ACUM, fara nici un preaviz. Le faceti doar o notificare scrisa si pa...