avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1143 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... ce vom optine
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

ce vom optine

sotul meu a parasit domiciliu in urma cu 45 de zile, mentionez ca locuim in casa parintilor mei. Noi nu avem proprietatea noastra.Doreste sa divorteze. Noi an stat impeuna 7 ani si acum trei ani ne-am casatorit,avem o fetita de un an si trei luni. Imi da lunar 500ron si atat. Nu vine sa vada fetita pe motiv ca va cere custodia.Eu sunt cadru medical si primesc cei 800ron. Sotul are firma deschisa inainte de casatorie si este actionar unic.A fost inchisa si redeschisa in timpul casatoriei domeniu este constructii , prestari servicii. Este angajat de 3 luni cu carte de munca, in acte firma nu are profit. El are salar 1500ron in cartea de munca, pe linga executa dirigentii de santier pe firma.
Doreste custodia fetitei ceea ce eu nu sunt de acord. Ce venit ca pensie alimentara va obtine fetita.

Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Iuliana Cermak , Avocat 13:52, 23 Noiembrie 2008
Nu va obtine cutosdia fetitei decat daca sunteti de acord dvs si copila.Faptul ca nu vede minora nu il ajuta deloc la proces.
Va putea obtine minora in weekenduri si in vacante.Depinde si de instanta si daca el isi va angaja avocat sau nu.
Pensia de intretinere va fi de 25% din veniturile dovedite la instanta sau asa cum va veti intelege cu el.

avocat Claudiu Lascoschi
Ultima modificare: Duminică, 23 Noiembrie 2008
CLAUDIU LASCOSCHI, Avocat
Se va dispune desfacerea casatoriei din culpa exclusiva a unui dintre soti , sau din culpa comuna a acestora.
Incredintarea minorului se va face intotdeauna avand in vedere interesul suprem al copilului minor , nu doar avand in vedere optiunea unuia dintre parinti.