Si eu sunt tot din Iasi, asa ca poate mai vb la telefon in aceaste privinte.
Dvs. trebuie sa intelegeti ca NU administratorul ”a hotarat” , ci probabil dvs. proprietarii, sa scoateti apometrele pe casa scarii - probabil exasperati fiind de cantitatea prea mare de apa care nu se inchidea cu factura. Ei, ca asa s-a hotarat, sa incuiati robinetii de separare si apometrele intr-o cutie metalica, nu este gresit, nashpa este ca nu puteti vedea contorul pentru a constata consumul si starea de functionare a apometrelor. Acum ce mai puteti face, decat sa interveniti la presedintele as. prop. pentru a modifica cutia respectiva prin atasarea unui gemulet de vizionare.
Una peste alta, masura este buna, insa tot dvs. trebuie sa va hotarati cum trebuie facut mai departe pentru ca toata lumea sa fie multumita.
In legatura cu acele costuri cu energia termica pentru spatiile comune, trebuie discutat tot la asociatie, cu presedintele, eventual cu cei de la firma de calcul. In mod normal pentru proprietarii de la mansarda, aceste costuri ar trebui sa fie mai mici decat celorlalti proprietari prin a caror apartamente sunt acele tevi verticale care alimenteaza caloriferele. Acum, cat si in ce proportie, sigur administratorul stie sau mai bine zis are acces la aceste informatii, deoarece a participat in mod sigur la inventarierea tuturor tevilor de la subsol si alte spatii comune, precum si a tevilor vericale. Daca nu va intelegeti cu administratorul - angajatul dvs., reclamati acest lucru presedintelui com. executiv. Administratorul trebuie sa fie la dispozitia dvs. si nu invers. Daca nu-si face treaba ca lumea sau daca are o comportare necivilizata, propuneti schimbarea acestuia, daca altcumva nu se poate.
Succes!