avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 615 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... 8+4 ore max. lucratoare sau 8+2 ore max lucratoare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

8+4 ore max. lucratoare sau 8+2 ore max lucratoare

Buna ziua.

Problema este urmatoarea: daca lucrez ca si part time (4 h/zi) pot sa mai imi iau un job ca full time? eu stiu ca este voie 12 h/zi dar cineva mi-a spus ca numa 10 h/zi este voie. Puteti sa imi dati codul muncii care face referire la problema mea?

Multumesc
Cel mai recent răspuns: utilizatorcosmin , utilizator 08:27, 31 Martie 2012
Art. 35 C.mun.
(1) Orice salariat are dreptul de a munci la angajatori diferiti sau la acelasi angajator, in baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzator pentru fiecare dintre acestea.
(2) Fac exceptie de la prevederile alin. (1) situatiile in care prin lege sunt prevazute incompatibilitati pentru cumulul unor functii.

Art. 114 C.mun.
(1) Durata maxima legala a timpului de munca nu poate depasi 48 de ore pe saptamana, inclusiv orele suplimentare.
.....

Durata de maxim 48 de ore pe saptamana se refera la un singur contract individual de munca. In alti termeni, salariatii cumularzi pot depasi durata maxima instituita de art.114 C.mun.

Prin urmare, puteti avea un c.i.m. cu norma intreaga si un c.i.m . cu timp partial de 4 ore/zi...
Multumesc frumos pentru raspuns.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Maxim ore lucrate/ zi judytha_b judytha_b Buna ziua Poate sa-mi spuna cineva unde scrie, ca un om poate sa lucreze max 12 ore pe zi? (ex.: 8ore/zi la un angajator+2ore/zi la altul +2 ore/zi). Tot ... (vezi toată discuția)