ANPC rezolva petitiile primite de la consumatori prin 2 metode: pe cale amiabila sau prin control.
In cazul dvs. au ales procedura de rezolvare pe cale amiabila prevazuta la
4.3.1. Solutionarea petitiilor pe cale amiabilă din Procedura Generala privind solutionarea dar in opinia mea nu au respectat-o in totalitate pentru ca la pct. (4) scrie:
Notificarea, împreună cu o copie a Fisei de reclamatie, Anexa nr. 3, cap. B, (completată si înregistrată de petent la structurile teritoriale), se vor transmite entitătii (prin postă/fax) sau, după caz, direct prin petitionarul care a depus reclamatia, cu acordul acestuia.
[ link extern ]
Aceasta metoda eu inteleg ca o puteau alege doar daca aveau acordul dvs.
In privinta solicitarii lor de a va prezenta si dvs. la agentul econmic pot sa o pun pe seama faptului ca ati fi avut posibilitatea sa va primiti banii inapoi sau alta sticla de bere - asta ar insemna ca ati facut reclamatie.
Diferenta intre sesizare si reclamatie este aceea ca sesizarea este
fara pretentii materiale, iar reclamatia este
cu pretentii materiale.
Ceea ce puteti face este sa sesizati ANPC ca cei de la Comisariatul Judetean
se pare ca nu au respectat procedura.
Intre noi fie vorba, din ce ne-ati povestit rezulta ca nici dvs. nu ati respectat-o: prima oara ar fi trebuit sa va adresati comerciantului; in aceeasi procedura scrie ca inainte de a se inregistra o reclamatie se verifica daca petentul s-a prezentat la vanzator si daca acesta a intarziat sau a refuzat solutionarea reclamatiei, or dvs. nu spuneti ca ati fi facut asta.