O firma este infiintata in 2010 ca si platitor de TVA. Nu a depus pana in prezent nici o declaratie, nici bilant. Nu a desfasurat de la infiintare nici un fel de operatiuni economico -financiare. Ce ar trebui facut in acest caz? Se preconizeaza ca firma va emite cateva facturi si chitante, in viitorul apropiat.
la ce va referiti cand ziceti ce ar trebui facut?la declaratii?daca nu a avut activitate oricum trebuia sa duca declaratii cu 0 ca altfel administr.financiara de unde stie ca nu a avut activitate? a dus ceva in acest sens?si firmele care au suspendat temporar activitatea treb.sa duca decl.101 si bilant si deci si dvs.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.