Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
o firma de constructie incheie un contract de lucrari cu o societate.pe timpul executarii lucrarii firma emite 2 facturi in martie si aprilie si o situatie de lucrari in mai .pe 26 06 are loc receptia finala.Incepand cu 0106 2008 firma devine platitoare de tva
La un control al finantelor se dau jos cele doua facturi din contabilitate si se inreg in 26 06 2008 cf reeptiei ,automat sa calculat tva si accesorii?ESTE CORECT
Sigur ca situatia de lucrari trebuie acceptata de beneficiar. In afara de semnatura Dvs. in calitate de executant, situatia de lucrari trebuie sa mai contina semnaturile dirigintelui de santier si a beneficiarului lucrarii. Acesta poate verifica daca ceea ce ati inclus ca prestatie in situatii a fost sau nu executat, daca materialele incluse in devize respecta normativele si consumurile.
In cazul in care situatia de lucrari nu a fost semnata de beneficiar, inseamna ca acesta nu si-a dat acordul in privinta acesteia. In schimb, daca v-a facut plata si nu aveti situatie de lucrari intocmita, nu este in regula.