Pentru rezilierea contractului,puteti trimite clientului dvs o notificare prin care sa-l instiintati ca a intervenit rezilierea contractului, pentru a evita plata unor daune de catre dvs ar fi indicat sa precizati in instiintare culpa clientului dvs. Importante sunt si clauzele contractuale din contract, daca cumva ati inserat in contract vrun pact comisoriu ( Clauza cuprinsa intr-un contract, prin care partile stipuleaza rezolutiunea lor de plin drept in cazul neexecutarii obligatiilor de catre una din ele. )
Buna ziua,
Va atasez o parte din contract care poate ajuta in aceasta problema:
"XVI. ÎNCETAREA CONTRACTULUI :
Art.36. Prezentul contract încetează de plin drept, fără a fi necesară intervenţia vreunei instanţe competente în următoarele cazuri:
încetarea activităţii ca urmare a reorganizării, dizolvării, falimentării unei părţi contractante , situatie in care, Furnizorul va restitui Beneficiarului suma achitata de catre acesta cu titlu de avans;
prin acordul de voinţă al părţilor, sub conditia achitarii de catre Beneficiar (fara nici un alt demers), catre Furnizor, a tuturor cheltuielilor avansate de catre acesta pana la acel moment cu firma producatoare , pentru punerea in lucru a comenzii efectuate.
prin încetarea producţiei pentru produsele livrate în baza acestui contract, situatie
in care, Furnizorul va restitui Beneficiarului suma achitata de catre acesta cu titlu de avans;
nerespectarea, neîndeplinirea obligaţiilor contractuale, asumate prin prezentul contract, de partea vinovată, după ce a fost notificată în scris de cealaltă parte ca o nouă încălcare va duce la rezilierea contractului;
Denuntarea unilaterala a contractului este interzisa;
Art.37. Prevederile articolului precedent nu sunt de natură să înlăture răspunderea părţii care, din vina sa, a determinat încetarea contractului.
Art.38. Rezilierea contractului nu va avea nici un efect în ceea ce priveşte obligaţiile scadente până la acea dată, şi neachitate, ale părţilor.
Art.39. Rezilierea totală sau parţială a clauzelor contractului nu are nici un efect asupra obligaţiilor deja scadente
............................................
XVIII. ALTE CLAUZE :
Art.44. conform Art.11, produsele care nu sunt platite, vor putea fi demontate si luate de catre Furnizor, numai dupa ce se face o instiintare in scris cu maxim 15 zile si numai in cazurile in care Beneficiarul nu plateste la termenele stabilite, cu buna stiinta.
Art.45. Părţile contractante nu vor putea cesiona drepturile şi obligaţiile prevăzute de prezentul contract unei terţe persoane fără acordul expres, dat în scris.
Art.46. Orice modificare a prezentului contract va putea avea loc numai printr-un act adiţional semnat de ambele părţi, şi care va face parte integrantă din contract.
Art.47. Prezentul contract constituie instrumentul juridic probant pentru soluţionarea eventualelor litigii între părţi pe cale amiabilă ori, în caz de neînţelegere, prin acţiune în justiţie adresată spre soluţionare organelor competente: instanta de drept comun.
Art.48. Renuntarea la contract precum si orice modificare adusa produselor stipulate in Anexa 1, va fi specificata printr-o nota explicative ce va fi efectuata in maxim 48 de ore de la data semnarii contractului. Dupa aceasta data Furnzorul va retine avansul platit pana la concurenta cheltuielilor avansate de catre acesta pana la acel moment cu firma producatoare, pentru punerea in lucru a comenzii efectuate"
Multumesc!
Buna ziua,
Am incercat pe cat se poate sa fim in concordanta cu contractul stabilit. Abia vineri, 13.04.2012 am reusit sa incheiem prima parte a contractului, cu o intarziere de 3 zile, desi noi puteam termina din data de 08.04.2012. Motivele ar fi: indicarea gresita a spatiilor de montaj( care au dus la demontare si remontare), nu si-au asigurat perimetrele ca noi sa venim sa efectuam lucrarea, ne-au fortat sa lucram in gol, ca apoi cand au reusit sa faca tamplaria aferenta spatiului, au cerut sa demontam iar si sa remontam pe pozitia corecta. M-au pus in intarziere toata saptamana, pe langa faptul ca neaga acest lucru si ma preseaza sa finalizez desi este imposibil sa finalizez ceva daca ei nu asigura perimetrul. Eu trebuie sa ma folosesc de perimetrul lor ca sa pot finaliza. Automat comanda suplimentara este in intarziere deoarece nu am avut cum sa o finalizez pe prima. Pe langa toate acestea intarziem cu executia altor comenzi, la alti clienti. Si sincer nu se poate lucra in conditiile in care ceea ce faci trebuie desfacut si facut la loc pt ca te forteaza sa lucrezi in gol fara sa finalizezi nimic. Iar spatiile de montaj si masuratoarea efectiva este indicata dupa ureche sunt indicate in totalitate de client. Eu cu ce gresesc? Ei intai fac poarta si dupa aceea fac gardul, apoi ma pun sa mut poarta. Nu mi se pare nici corect nici de bun simt. De aceea vreau sa reziliez comanda suplimentara. Sa-mi vad de treaba in liniste, la clienti care stiu ce vor. Cer prea mult?