avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 173 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cum pot dovedi ca motivul concedierii este ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cum pot dovedi ca motivul concedierii este razbunarea?

Sunt in concediu medical in urma unei interventii chirurgicale ginecologice facuta acum trei saptamini si ma anuntat patronul laboratorulu de analize unde lucrez ca asistenta medicala ca urmea za cind ma intorc sa desfinteze postul meu ( pentru ca citez : nimeni nu ia medical in firma mea si o sa ma razbun ). As vrea sa stiu va rog daca la incetarea contractului trebuie trecut motivul din aliniatul 2 al literei 65 cu care el il va inceta( cand am fost sa duc concediul medical mia aratat ca avea deja facuta hirtia de concediere pentru intimidare sunt convinsa) , daca mai am dreptul in perioada preavizului la bonurile de masa , daca pot absenta in perioada preavizului pentru a cauta alt loc de munca, daca este obligat de lege la alte plati conpensatorii in afara de cele salariale , daca pot sal actionez in judecata pentru ca motivul real nu este cel invocat de d-lui adica desfintare postului . Multumesc pentru raspuns . Mihaela Mocanu
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 20:47, 5 Decembrie 2008
Angajatorul poate decide concedierea salariatului în situaţia în care locul de muncă ocupat este desfiinţat ca urmare a unor dificultăţi financiare sau a reorganizării activităţii. Desfiinţarea locului de muncă trebuie să fie efectivă şi să aibă o cauză reală şi serioasă.
Salariaţii aflaţi în această situaţie beneficiază de măsuri active de combatere a şomajului şi pot beneficia de compensaţii în condiţiile prevăzute de lege şi de contractul colectiv de muncă aplicabil.
Durata preavizului este de 20 de zile lucrătoare.