avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 529 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Plata taxei de timbru - speta
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei civile - reguli, acte, termene, căi de atac

Plata taxei de timbru - speta

Buna ziua! sunt studenta, si am o speta de dr comercial insa, evident, nu poate exista fara Proc Civila pe care n-am studiat-o inca. astfel, va rog sa ma ajutati.
Concis, avocatul paratei a admis plata daunelor insa, daca instanta obliga reclamantul la plata taxei de timbru, pararii inteleg ca sunt scutiti de plata daunelor.
Punctez ca reclamantul nu s-a prevalat de procedura concilierii care il scutea de plata taxei de timbru. Asta a invocat paratul. Eu sunt judecator in speta asta... ce fac? multumesc si daca se poate, as dori argumente clare pentru a le intelege si a le putea uzita in speta.
Daca esti studenta cum spui, ai lipsuri multe si faci numai confuzii.
Nu stiu la ce art. 20 si din care lege te referi, dar obligatia taxei de timbru este una, iar cheltuielile de judecata sunt alta.
Asa cum spuneai, "ne tot lovim de lipsa cunostintelor ce tin de Proc Civila", asa ca te sfatuiesc sa pui mana serios pe cursuri (le ai daca ai fost pe la cursuri sa-ti iei notite), sau pe tratate, nu avem aici timp de dat meditatii on-line.
Bafta la restantele din vara, si vezi ca se mai da si licenta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Chemat in judecata pentru restante la intretinere(plata facuta in timpul judecatii pe exceptie?) Manole Dumitru Manole Dumitru 1). X(Asociatie de proprietari)cheama in judecata pe Y pentru restante la intretinere, fara sa fie notificat, de X.. Ce pretentii are fata de Y??? 2). Y (nu ... (vezi toată discuția)
Convocare la conciliere ana24 ana24 o simpla notificare prin care solicit celeilalte parti solutionarea pe cale amiabila, la care am anexat si actele pe care imi intemeiez pretentia poate fi ... (vezi toată discuția)