avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 698 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... 10 LUNI DE COSMAR
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

10 LUNI DE COSMAR

Sunt medic de familie si in urma cu 10 luni am fost chemata sa consult un om in virsta de peste 70 de ani care nu era pacientul meu . Am mers la domiciliul pacientului , acesta era in coma , fusese
externat din spital la cererea apartinatorilor . A doa zi am aflat ca a decedat . Am fost intrebata de catre apartinatori daca pot sa eliberez certificatul medical constatator al decesului , am zis da , dupa 24 de ore de la deces , merg , vad cadavrul , constat decesul , si apoi pot sa eliberez certificatul medical constatator al decesului . Apartinatorii nu mi-au solicitat certificat medical constatator al decesului dupa 24 de ore de la deces . Persoana decedata ne fiind pacientul meu , am considerat ca au mers la medicul lor de familie si au solicitat acest document . Dupa aproximativ 3--4 zile am aflat ca mortul a fost inhumat . Acest lucru mi-a intarit convingerea ca au solicitat documentele necesare inhumarii unui alt medic . Dupa aproximativ 60 zile de la deces a venit la mine fiul decedatului si mi-a cerut certificat medical constatator al decesului cea ce am refuzat . A inceput sa-mi explice ca a rezolvat totul cu primarul ca stie si politia . De aici incepe cosmarul , am fost reclamata la colegiul medicilor , parchet , pe motiv ca refuz sa eliberez acel document . Dupa 10 luni de stres am fost chemata in judecata de catre primarul localitatii , acesta specificind ca eream obligata sa eliberez acest document din oficiu. Ce pot sa fac ?? . Cu ce sunt eu vinovata ?? . De ce au ingropat mortul fara documentele necesare ?? Cu ctima si respect .
Cel mai recent răspuns: andreigrigoriu , moderator 09:36, 21 Aprilie 2012