avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 377 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Cand pot sa ma pensionez?
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Cand pot sa ma pensionez?

Sunt pensionat MAI medical si luna aceasta implinesc 50 de ani.
Am vechime ca si cadru militar 17 ani si 3 luni ,din care 10 ani si 4 luni in conditii speciale.De asemenea,am 5 ani lucrati ca civil.
Pot iesi la pensie anticipat?
Cel mai recent răspuns: Gabriela Pintea , Consilier juridic 15:31, 22 Aprilie 2012
Subiect: Pensie impozitata nelegal
Am o pensie de 1400 RONi.Mi-i s-a oprit C.A.S.-ul pentru toata suma.Unde ma pot adresa sa imi recuperez banii impozitati nelegal?
Am aflat ca pana la suma de 740 RON nu trebuia sa fiu impozitata.
POSTEOADRIANO a scris:
Sunt pensionat MAI medical (...) Pot iesi la pensie anticipat?

Nu puteti sa beneficiati de pensie anticipata. Potrivit art. 82 din Legea nr. 263/2010, de la pensie de invaliditate veti trece la pensie pentru limita de varsta si veti primi, din oficiu, cuantumul cel mai avantajos al pensiei. Indepliniti conditiile pentru a beneficia de pensie pentru limita de varsta in mai 2019, atunci cand veti implini varsta standard de pensionare de 57 de ani si o luna.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Modalitate trecere de la pensie de invaliditate ii la pensie pentru limita de varsta. Data nasterii martie 1953. Beneficiar de pensie de invaliditate gr II din noiembrie 2007. La implinirea varstei standard de pensionare se poate trece la pensie ... (vezi toată discuția)
Pensionare definitiva robermar robermar Actual sunt pensionat de boala, varsta peste 60 de ani, in ce conditii pot beneficia de pensionare definitiva (de boala). Felul diagnosticului, sex, vechime ... (vezi toată discuția)