Buna ziua,
As dori sa va consult pe marginea a doua subiecte:
1. Se da urmatoarea situatie: toti angajatii au fost anuntati sa se prezinte in cursul saptamanii viitoare pentru semnarea unor acte aditionale fara sa fie prevazute alte informatii. Un angajat poate sa refuze semnarea lor daca de exemplu este un contract de confidentialitate?
2. Am inteles ca unele firme la care poti depune un CV au prostul obicei de a suna la compania la care inca esti angajat pentru a intreba cateva lucruri despre canditat, fara ca in CV sa fie trecute referinte din acea companie. Este normala/legala aceasta practica? Nu cred ca angajatorilor mei le-ar conveni sa ii sune o alta companie la care am aplicat si as putea avea de suferit din acest lucru. Ce se poate face in acest caz?
1. Un angajat poate refuza semnarea unui act aditional ..
2. Angajatorul poate cere informatii in legatura cu persoana care solicita angajarea de la fostii sai angajatori, dar numai cu privire la activitatile indeplinite si la durata angajarii si numai cu incunostintarea prealabila a celui in cauza., potrivit art.29 alin.4 C.mun.