Buna seara,am o firma de productie care are mari probleme financiare.Din pacate am aflat de acest lucru de curand.Contabilitatea noastra nu arata realitatea-apar clienti neincasati,stoc de marfa,un procent mare de adaos si un profit uluitor-drept urmare mari sume de platit la stat..d-na contabila a gresit .cert e ca eu ca administrator am semnat orice act ca primarul crezand ca sotul meu se pricepe,ceea ce s-a dovedit fals.Ce pot face?Administratia financiara ne preseaza,eu nu stiyu ce sa fac...Se poate reface contabilitatea pe ultimii ani cu recalcularea taxelor ?
Va multumesc
Trebuie vazut de unde anume incep greselile. Stocul de marfa/ materii prime poate fi mare ptr ca nu s-a facturat. De asemenea, trebuie vazut materiile prime si celelalte costuri care au intrat in componenta pretului ptr produsele finite facturate etc. Pana nu vedeti care au fost cauzele care au dus la rezultatele dezastruase ale firmei dvs nu puteti face nimic cu administratia. In cel mai bun caz, daca v-au venit somatii de plata cu titlu executoriu, puteti face o cerere ptr suspendarea titlului executoriu . In felul asta mai castigati un pic de timp ptr a va pune cat de cat ordine in evidentele contabile.
E posibil sa nu fie numai vina contabilei. Bafta! :)
Sigur ca se poate reface evidenta contabila a unei societati pe baza documentelor si verificarea operatiunilor contabile inregistrate.
Activitatea de refacere a contabilitatii presupune munca si cuprinde:
- reintocmirea si depunerea raportarilor privind obligatiile salariale
- reintocmirea si depunerea dosarului privind corectarea deconturilor de TVA
- reintocmirea si depunerea declaratiei rectificative 394
- reintocmirea si depunerea declaratiei rectificative a declaratiei privind impozitul pe profit
- refacerea jurnalelor de tva
- refacerea balantelor de verificare.
Parerea mea este sa apelati la un expert contabil pentru aceasta.
Corectii contabile
daryana
Buna ziua!!!!
Am descoperit o mare greseala si nu stiu cum sa o scot la capat. Am constatat ca s-a descarcat gresit contul de marfa incepand cu aprilie ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.