Am rugamintea daca ma puteti ajuta la urmatoarea problema legat de sediul social:
La sediul pe care il avem in prezent am avut contract de inchiriere doar pt un an, asa ca la Reg. Com. aparem cu sediu valabil doar pana luna aceasta.
Am reinnoit acum contactul de inchiriere si vreau sa imi spuneti ce trebuie facut: daca trebuie sa-l declaram la Reg. Com. (care e procedura si ce acte sunt necesare) si daca trebuie sa-l declaram si la Adm. Financiara sector 3 (la fel, procedura si acte necesare).
Depuneti la ONRC actul aditional de prelungire a duratei contractului sI hotarare AGA prin caredecideti prelungirea contractului. Cererea tip o luati de la ONRC.
Multumesc frumos de raspuns,mai am o intrebare, contractul de inchiriere trebuie sa il declaram si la Adm. Financiara e vreo procedura ?iar de taxele de la Reg Com stiti ceva ?
Nu mai trebuie sa-l declarati la adm. financiara atata timp cat estedeja inregistrat, prin noul act convenind doar prelungirea duratei contractului.
Taxele de la ONRC sunt de aprox 300 lei, daca nu aveti si alte mentiuni de inregistrat.
Nu este nevoie de hotarare AGA ci doar de actul aditional de prelungire a vechiului contract sau de noul contract de inchiriere. Trebuie vizat de Administratia Financiara numai in cazul in care proprietarul spatiului este persoana fizica. Contractul se depune la registrul comertului pe o cerere depunere-mentionare acte , costurile fiind de aproxiamtiv 50 ron.
Sediu social
just.rain
Daca o firma isi muta sediul social dintr-un birou in altul, dar la aceeasi adresa (in aceeasi cladire), trebuie facute formalitati suplimentare (hot aga), sau ... (vezi toată discuția)