Am cautat pe site-ul ONRC la formalitati/persoane juridice actele necesare prelungirii duratei sediului social care a expirat.
Dar nu am gasit, au afisat doar acte necesare in cazul modificarii sediului, nu si in cazul prelungirii.
Stie cineva unde sint afisate pe site-ul ONRC sau care sint aceste acte?
aceleasi. numai ca in locul contractului de comodat/locatiune etc pt noul sediu va trebuie fie noul contract pe acelasi sediu, fie actul aditional de la vechiul contract prin care prelungiti durata contractului
Documentele necesare prelungirii valabilitatii sediului sunt:
In cazul in care incheiati un nou contract de inchiriere
- Cerere de depunere si/sau mentionare acte - ONRC (original), noul contract de inchiriere (original), hotararea AGA (original), actele de proprietate - contract v/c, extras CF (copie), planul imobilului inchiriat (copie), imputernicire (original);
In cazul in care prelungiti contractul de inchiriere:
- Cerere de depunere si/sau mentionare acte - ONRC (original), actul aditional la contractul de inchiriere (original), imputernicire (original), contractul de inchiriere (copie).