Trebuie sa declar ca punct de lucru un spatiu inchiriat si contabilul mi-a spus ca pasii sunt:
-Proprietarul trebuie sa mearga la Administratie cu 3 exemplare contract inchiriere
-Primesc un exemplar cu stampila de la administratie si merg si eu la Administratia din sectorul din care este firma
-Cu contractul stampilat de administratie merg la onrc
...m-am mai documentat si eu putin si am vazut ca trebuie sa merg doar la onrc!Este adevarat?
Ce trebuie sa fac,de fapt?
V amultumesc
Doar proprietarul spatiului este obligat sa inregistreze contractul de inchiriere, in vederea calcularii impozitului pe venituri din chirii.
Daca doriti sa deschideti un punct de lucru in acea locatie inchiriata, va trebui sa se faca un act aditional la actul constitutiv la firmei, actualizarea acestuia din urma, copie dupa contractul de inchiriere si depunerea la registrul comertului, dupa plata taxelor aferente.
Pentru intrarea in legalitate a punctului de lucru va trebui sa faceti urmatoarele lucruri:
1) - Mentiune Reg. Com., acte necesare:
a) - contract de inchiriere spatiu ( inregistrat la fisc)
b) - redactarea unei hot. AGA prin care hotarati deschidere unui punct de lucru
c) - completarea unei declaratii pe proprie raspundere cu activitatea desfasurata in acel spatiu
Nu se depune Act Constitutiv actualizat.
2)- Declararea punctului de lucru la Adm. Fin. , cumpararea Registrului Unic de Control si fiscalizarea casei de marcat ( daca este cazul)