avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1136 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale probleme facturi fiscale
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

probleme facturi fiscale

buna. as avea si eu nevoie de cateva sfaturi/pareri privind urmatoarea problema.(probleme). Lucrez ca agent de vanzari la o firma de distributie tigari care iti ofera posibilitatea si acordul,uneori chiar si indemnul de a vinde fara factura. marfa vanduta se factureaza ulterior pe niste clienti cu care nu s-a mai lucrat de o perioada mai lunga de timp. in baza de date acesti clienti/firme apar de 2 ori, am inteles ca facturile ce apar pe "dubluri" nu se trimti la finante.se face factura+chitanta, albastrele se arunca, rosiile se pun la dosar.Am prins acest job printr-un amic care a demisionat si m-a "bagat" in locul lui. baiatul avea facturi create fictiv pe clienti(de ex vindea marfa catre firma x fara factura si factura firma y in termen de plata, apoi la 7/14 zile, reinnoia factura pe aceeasi firma sau pe alta) eu am semnat pt soldurile firmelor , avand incredere si un pic de prostie, iar ulterior mi-a zis cum proceda si sa ramana intre noi iar el sa imi dea periodic bani sa tai chitanta pe acele facturi. deci eu am continuat "munca" lui. in dupa aprox 1 an, s-a cerut de la firma confirmarea de solduri la sf de an, si atunci s-a aflat toata tarasenia. in momentul de fata mie mi se trage din bonus o anumita parte din care se taie chitanta. ce pot sa fac in cazul in acre vreau sa plec? valoare nu este f mare ..8000 lei. dar platesc eu si nu vreau. mentionez ca bonusul nu apare niciunde , deci ar putea sa il ia pe tot si sa raman dupa o luna de munca cu amaratul ala de salariu fix. se cheama delapidare? ce mi se poate intampla? . alta problema este urmatoarea : am o gestiune pe mine,(cartusele de tigari cu care plec pe teren), vanzand undeva la 50% fara factura se mai intampla sa uit/ratez sa facturez un cartus ,2,3 de tigari.cand se face stocul de mar