Am deschis un dosar pe casco si s'a dovedit a fi un risc neasigurat.Eu nu am stiut de aceasta clauza fiind mentionata cu multe virgule si destul de greu de citit. Inspectorul respectiv cand am fost mi'a dat intrarea in service i'am adus toate documentele necesare, de la politie etc. S'au comandat piesele , masina a intrat in service, OK. Inspectorul a dat un e-mail privind acceptarea cu suma respectiva pentru reparatie catre service, iar masina mi'a fost inapoiata.Dupa 3 luni de zile a venit de la Bucuresti de la dep Juridic ,catre service respingerea dosarului de catre acestia cum ca este un risc neasigurat, cu toate ca solutionarea si plata se fac in 30 de zile. Poate fi acuzat de abuz in serviciu inspectorul?Banuiesc ca aceste tipuri de greseli sunt asigurate in contractul de munca a respectivului Acum serviceul imi cere suma de 6400 lei. Ce pot face? Momentan astept un raspuns de la CSA. Ceva sfaturi si lamuriri daca se poate . Multumesc
Nu este vorba despre un abuz ci de prejudiciu adus angajatorului(sau incercare de frauda), pe care trebuie sa-l suporte conform contractului de munca.Reparatorul sigur are contract-conventie cu asiguratorul si trebuie sa-si obtina banii in baza documentelor procedurale detinute conform contract.Instiintati in scris reparatorul ca nu aveti datoria de a plati o comanda ferma facuta/confirmata de asigurator.
Faptul ca:" Eu nu am stiut de aceasta clauza fiind mentionata cu multe virgule si destul de greu de citit"
nu poate fi invocat atata timp cat ati semnat polita fara a fi pe deplin lamurit de continut.(Protectia consumatorului)