avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1447 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... GROUP AMA Asigurari
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

GROUP AMA Asigurari

in 2009 am facut un accident in care se pare ca eu am cazut de vina , in ziua accidentului mi`am facut asigurarea cu cateva ore inainte.Firma de asigurari m`au dat in judecata sa platesc suma respectiva neavand asigurarea. Eu marti am instanta cu Group Ama .Eu nu am nici un venit sunt student masina numai am ,nu am nimic pe numele meu . Puteti sa`mi spuneti ce as putea face cum as putea scapa binisor . Va multumesc P S : instiintarea mi`a dat`o dupa 2 ani jumate de la accident .
Cel mai recent răspuns: nucu$ , utilizator 20:00, 6 Mai 2012
Asigurarea nu putea intra in vigoare in aceeasi zi.In concluzie nu aveati asigurare valabila in ziua accidentului.Probabil va cheama in instanta asiguratorul CASCO al pagubitului, care a platit reparatia si se indreapta cu regres asupra vinovatului neasigurat.
In aceasta situatie, poate obtineti o negociere cu asiguratorul care poate sa va accepte o plata in rate sau daca aveti noroc si aduceti dovezile necesare privind lipsa de venituri/proprietati, ar putea sa va absolve de datorie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Problema casco chemare in tribunal marius2006 marius2006 Buna ziua , acum aproximativ un an am facut un accident usor care a fost rezolvat prin constatare amiabila , desi aveam asigurare obligatorie , am fost de ... (vezi toată discuția)
Casco LarisaS LarisaS Am facut un accident destul de minor in 2009 si aveam asigurarea expirata. Acum.. dupa 4 ani mi-a venit de la Astra asigurari, sa platesc suma de aproximativ ... (vezi toată discuția)