Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Societatea si-a schimbat denumirea. Ce trebuie facut pe linie de resurse umane? De la ITM mi s-a spus ca trebuie sa ma duc la ei cu fisierul si sa transmit revisalul. Trebuie facute si acte aditionale pentru fiecare salariat? Cine ma poate ajuta?
In principiu, nu trebuie facute acte aditionale la c.i.m. ... schimbarea denumirii societatii nu necesita acordul salariatilor ... se poate face o decizie a angajatorului care se va aduce la cunostinta salariatilor - acestia putand semna de luare la cunostinta pe un tabel anexat la decizie.
In registrul modificati numai datele angajatorului si apoi generati fisierul care se va depune/transmite la ITM.