avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 685 soluții astăzi

Joi, 27 martie, are loc evenimentul: Dreptul proprietății intelectuale în raport cu salariații - Aspecte practice și provocări actuale. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... dreptul la grupa 1 de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

dreptul la grupa 1 de munca

Buna ,
Sunt inginer chimist si am lucrat 10 ani ca tehnolog atelier protectie anticoroziva prin cauciucare in cadrul Combinatului de ingasaminte chimice Bacau.Pe perioada lucrata in cartea de munca am trecuta grupa 2.Incepand de anul trecut ,desi societatea este acum in lichidare,cativa dintre cei care au lucrat in combinat si-au obtinut prin judecata grupa 1 de munca.
Intrebarea mea este daca exista o precizare legislativa prin care sa mi se arate ca munca intr-un atelier de protectie anticoroziva prin cauciucare poate beneficia de grupa 1 de munca.Nu am gasit nicaieri aceste specificatii .Cei care au dat in judecata combinatul si au obtinut grupa au fost din cei care nu au lucrat in conditii grele si totul a depins de raportul avocatului.Inainte de a investi niste bani,mi-ar putea spune cineva daca exista un temei legal un aceasta privinta?
MULTUMESC
Cel mai recent răspuns: spiridon.monica@yahoo.com , utilizator 09:45, 11 Decembrie 2008
Despre ce perioada este vorba ?
Cu aproximatie 1991 ian-feb pana in 2000 octombrie-noiembrie
In acea perioada era in vigoare ORDIN nr.50 din 1990 pentru precizarea locurilor de munca, activitatilor şi categoriilor profesionale cu conditii deosebite, care se incadreaza in grupele I şi II de munca in vederea pensionarii , modificat prin Ordinul nr.125 din 1990 pentru precizarea locurilor de muncă, activităţilor şi categoriilor profesionale cu condiţii deosebite care se încadrează în grupele I şi II de muncă în vederea pensionarii, pentru perioada lucrata dupa 1 martie 1990 .