Buna dimineata,
Presedintele Consiliului de Administratie din cadrul societatii pe care o reprezint, are pentru aceasta societate drept de semnatura in banca. Totodata, fiind administrator si in cadrul unei alte societati (tot din grup) detine aceleasi puteri in relatia cu banca.
In momentul in care a fost inscrisa la ORC, in calitate de administrator a depus pentru prima societate un specimen de semnatura, iar pentru cea de-a doua un alt specimen (o alta "amprenta scriptica/grafica cum vreti sa-i spuneti").
Practic aceeasi persoana semneaza pentru o societate intr-un fel, iar pentru cealalta societatea in alt fel.
Aceleasi specimene au fost date si pentru bancile unde societatile isi au deschise conturi.
Ratiunea pentru care a ales sa faca aceste diferentieri nu cred ca merita a fi discutata, oricum mie personal, la acel moment mi s-a parut logica.
Si acum problema:
Banca unde avem deschise niste linii de credit pentru ambele societati inca din anul 2005, s-a trezit acum, cand am cerut prelungirea acestora, ca a observat diferenta dintre cele doua specimene de semnatura.
Astfel ne-au anuntat (neoficial) ca acest lucru este inacceptabil, ca persoana este unica si, deci, semnatura este ea unica.
I-am contrazis, pe considerentul ca, desi persoana este unica, specimenele de semnatura sunt date sub forma de declaratie, autentificate de notar si fiecare in parte sunt atribuite strict societatii pe care administratorul o reprezinta, angajand astfel doar acea societate.
Aveti cumva idee sa existe niste regelementari, respectiv lege sau jurisprudenta, privind faptul ca o semnatura trebuie (sau nu) sa fie unica, in toate cazurile in ceea ce priveste persoana subscrisa? Sau oricum v-ati mai lovit de astfel de cazuri?
Multumesc
George
Cel mai recent răspuns:
trope_doi , utilizator
07:01, 15 Decembrie 2008