Doresc sa infiintez pe cale electronica un SRL cu doi asociati, dintre care unul va fi administrator, avand ca activitate principala consultanta. Am intrat in posesia unei semnaturi electronice personalizate pentru "persoana fizica", dar mai am urmatoarele nelamuriri:
1. din moment ce toate documentele necesare infiintarii societatii le semnez electronic inainte de a fi transmise Registrului Comertului, mai este necesar ca specimenul de semnatura pentru administrator sa fie autentificat de catre notar?
2. este necesara autentificarea notariala a declaratiilor pe proprie raspundere pentru avizele necesare functionarii societatii?
3. se pot include in actul constitutiv declaratiile pe proprie raspundere pentru detinerea calitatii de asociat si administrator sau trebuie si acestea autentificate?
4. specimenul de semnatura este necesar si pentru asociatul care nu detine nici o functie in societate sau este necesar numai pentru administrator?
Legea 31/1990 precum si ordinul 2594/C al Ministrului justitiei nu s-au modificat, drept pentru care va trebui sa respectati prevederile acestor acte normative.
Pentru procedura de infiintare pe cale elecronica consultati site-ul Registrului Comertului. [ link extern ] /
Asociati - straini
ce acte/declaratii imi trebie pt. un SRL cu asociati staini? pasaport cu viza? altceva?
o persoana straina poate fi administrator? are cond. ... (vezi toată discuția)