O singura data am intocmit o adresa catre administrator, acum 4 ani, i-am prezentat-o in doua exemplare si l-am rugat sa-mi semneze pe exemplarul meu, pentru a avea dovada ca a luat la cunostinta. Apoi l-am dat afara!
Nici pana atunci si nici de atunci nu am lucrat cu administratorul, cenzorul, membrii comitetului sau orice alt colaborator (instalator, femeie de servici, liftier...), repet, nu am lucrat pe baza de scris si semnat in ceea ce priveste sarcinile.
Au semnat statul de plata, o dispozitie de plata, o adeverita, o cerere, un document intocmit.., dar nu discutam in scris. Avem gura, voce, vocabular si le folosim.
Atunci cand presedintele si administratorul isi fac treaba doar pe baza de document scris, semnat si stampilat, inseamna ca este inceputul sfarsitului colaborarii intre cei doi. Urmeaza despartirea pentru ca oamenii care nu sunt corecti unul cu altul, nu au incredere unul in altul, se inseala, se pandesc..., nu trebuie sa lucreze impreuna. Isi fac rau reciproc si proprietarilor din asociatie.