avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 577 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Mama studenta - indemnizatie pentru cresterea copilului
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Mama studenta - indemnizatie pentru cresterea copilului

Buna ziua! Ma numesc Cristiana Busu si sunt insarcinata in 25 de saptamani( adica 6 luni). In prezent, urmez cursurile de master ale Universitatii din Craiova- Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor Craiova- Specializarea Antreprenoriat si Administrarea Afacerilor. Sunt studenta la zi in cadrul acestor cursuri, in anul I, forma de invatamant cu taxa. In luna august, mai spre final, urmeaza sa nasc. Pot beneficia de vre-un ajutor ceva vreo idemnizatie pentru cresterea fetitei? unde si cand pot depunde dosarul pentru aceasta? Va multumesc din suflet!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 14:30, 27 Noiembrie 2012
1. Nu este pierduta indemnizatia pentru CCC dar o veti primi de la data depunerii actelor la Primarie.

2. Puteti beneficia de indemnizatie pentru CCC oricand doriti dvs., pana la implinirea varstei de 2 ani a copiluiui (sau 3 ani in cazul copilului cu handicap).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu prenatal mamici masterande eualexandra eualexandra Buna ziua! As avea si eu niste nelamuriri. Eu sunt o viitoare mamica (sunt in luna a 6-a de sarcina) si sunt si masteranda la o facultate de stat, in anul I. ... (vezi toată discuția)
Indemnizatie de crestere a copilului andreeavasile89 andreeavasile89 Buna ziua! Situatia in care ma aflu e mai complicata. Am lucrat din decembrie 2011 pana in martie 2012 cu contract de munca pe perioada determinata. Din ... (vezi toată discuția)