Buna ziua,
Am 4 abonamente la un operator de telefonie mobila, pentru unul din ele am solicitat prelungire deoarece doream schimbarea modemului. solicitarea s-a facut telefonic iar produsul l-am ridicat de la un magazin. La emiterea facturii am constatat ca valoarea pe care o stiam eu se marise considerabil. deoarece eu primesc factura in format electronic am sunat la relatii cu clientii pentru mai multe lamuriri. timp de 2 saptamani am tot insistat si am primit doar raspunsuri evazive. Intr-un final mi-i s-a spus ca in loc de abonamentul de 9E despre care vorbisem cu operatorul aveam un abonament de 17E. Mi-i s-a comunicat ca nu sta nimeni sa verifice toate facturile emise si ca este o eroare. problema mea este ca am fost mintit. Am cerut inregistrarea si au spus ca nu mi-i se poate da. Cui as putea sa ma adresez pentru faptul ca am fost mintita, inselata si luata in bataie de joc de catre aceasta companie?
Va multumesc!
Inregistrarea poate fi solicitata de Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor de care apartineti.
Aveti aici un mic ghid de intocmire a unei reclamatii: