avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 360 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... abuz companie de telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

abuz companie de telefonie mobila

pe 5 noiembrie 2009 am incheiat un contract cu [o companie de telefonie mobila] si conform celor prevazute in contract acesta trebuia sa inceteze pe 5 noiembrie 2011. dar acestia nu au fost de acord sa-mi incheie contractul la 5 noiembrie 2011 ci pe 26 noiembrie 2011 pentru ca spun ei aceasta este data de rfacturare si ei trebuie sa ma factureze cu inca 21 de zile desi contrcatual acest lucru nu este prevazut.
le-am solicitat inchiderea contractului inca din august anul acesta dar nu mi-au spus nicio clipa, nici macar in raspunsul primit de la ei ca ar trebui schimbata data de facturare pentru ca, contractul sa poata fi incheiat la 5 noiembrie.
spuneti-mi va rog daca este legal sa ma oblige sa platesc pe inca 21 de zile desi in contractul cu ei este foarte clar prevazuta data de 5 noiembrie? daca nu le mai platescpentru ceeace depaseste data trecuta in contrcat, ma pot obliga sa platesc asa cum doresc ei?
multumesc frumos!
Ultima modificare: Duminică, 6 Noiembrie 2011
Ares-3, moderator
Depuneti o plangere la OPC.
Model de reclamatie pe care il puteti adapta situatiei dvs. (l-am lasat cu mai multe detalii pentru ca poate mai ajuta si altor utilizatori)



RECLAMATIE

Subsemnata + domiciliul + telefonul dvs.

Vă semnalez următoarele:
Descrieti faptele care v-au condus la depunerea reclamatiei: ce ati achizitionat, de la ce agent economic, în ce dată, ce probleme ati constatat, dacă ati solicitat înlocuirea sau returnarea sumei, reactia agentului economic la solicitarea ta etc.

Anexez:
Enumerati documentele anexate: factură, chitanţă/ bon fiscal, contract, certificat de garanţie etc.

Vă rog să luaţi măsurile necesare pentru
Menţionati ce doriti: sa recuperati suma, să-ţi fie schimbat produsul, să fie retrase produsele etc. - in cazul dvs. sa nu vi se factureze perioada in care nu ati folosit serviicile firmei respective


data semnatura numele în clar




Trimiteti reclamatia la Comisariatul Judetean de care apartineti. Aveti lista comisariatelor mai jos:

[ link extern ]

In situatia in care nu sunteti multumita de modul in care a fost rezolvata reclamatia de catre oficiul teritorial la care a fost depusa sau acesta a raspuns peste termenul prevazut de lege va puteti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor la adresa de mail office@anpc.ro

Completare
Termenul prevazut de lege este maxim 45 de zile.
Ultima modificare: Duminică, 6 Noiembrie 2011
Ares-3, moderator
M-am confruntat cu o situatie asemanatoare. Ma chinui din data de 15 iulie 2011 sa reziliez un abonament de date. Ultimul raspuns este de genul: "abonamentul este inghetat".
Am obosit deja...cred ca traim intr-o lume nebuna!
Solicitati explicatii fimei respective - in scris, daca s-ar putea, daca nu si reprezentantului de vanzari sau sunati la call center - sa aveti o explicatie a cuiva de la firma respectiva, explicatie pe care sa o puteti scrie in reclamatie.

Daca nu, si asta cu ''abonamentul este inghetat'' cred ca e suficienta, nu stiam ca suntem in Ice Age :)
Pentru ce motive poate fi criogenat un abonament?!
va multumesc foarte mult!
o seara buna va doresc!:)

Alte discuții în legătură

Am ajuns la firma de recuperari pentru un debit inexistent Gabby26 Gabby26 Buna ziua! Vineri si astazi (luni) sotia mea a fost sunata de o firma de recueprari pentru un presupus debit la o mare clinica privata din Romania. Ea ... (vezi toată discuția)
O.p.c.-ul mi-a divulgat datele personale partii reclamate masni masni Acum circa o luna am reclamat OPC-ului Prahova prin serviciul de e-mail al oficiului,fara a semna sub anonimat, ca operatorul de transport de pe ruta care o ... (vezi toată discuția)
Nerespectare contract upc Gaby811 Gaby811 Buna seara, In data de 21.01.2010 am incheiat un act aditional cu UPC Romania prin care am preluat contractul unei terte persoane, obiectul contractului ... (vezi toată discuția)