Model de reclamatie pe care il puteti adapta situatiei dvs. (l-am lasat cu mai multe detalii pentru ca poate mai ajuta si altor utilizatori)
RECLAMATIE
Subsemnata + domiciliul + telefonul dvs.
Vă semnalez următoarele:
Descrieti faptele care v-au condus la depunerea reclamatiei: ce ati achizitionat, de la ce agent economic, în ce dată, ce probleme ati constatat, dacă ati solicitat înlocuirea sau returnarea sumei, reactia agentului economic la solicitarea ta etc.
Anexez:
Enumerati documentele anexate: factură, chitanţă/ bon fiscal, contract, certificat de garanţie etc.
Vă rog să luaţi măsurile necesare pentru
Menţionati ce doriti: sa recuperati suma, să-ţi fie schimbat produsul, să fie retrase produsele etc. - in cazul dvs. sa nu vi se factureze perioada in care nu ati folosit serviicile firmei respective
data semnatura numele în clar
Trimiteti reclamatia la Comisariatul Judetean de care apartineti. Aveti lista comisariatelor mai jos:
[ link extern ]
In situatia in care nu sunteti multumita de modul in care a fost rezolvata reclamatia de catre oficiul teritorial la care a fost depusa sau acesta a raspuns peste termenul prevazut de lege va puteti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor la adresa de mail
office@anpc.ro
Completare
Termenul prevazut de lege este
maxim 45 de zile.