Ares_3 a scris:
Solicitati explicatii fimei respective - in scris, daca s-ar putea, daca nu si reprezentantului de vanzari sau sunati la call center - sa aveti o explicatie a cuiva de la firma respectiva, explicatie pe care sa o puteti scrie in reclamatie.
Daca nu, si asta cu ''abonamentul este inghetat'' cred ca e suficienta, nu stiam ca suntem in Ice Age :)
Pentru ce motive poate fi criogenat un abonament?!
Tot din iulie 2011 ,ma aflu si eu in "criogenie".Motivul:am avut abonament de date la "X",aexpirat,nu am mai prelungit si mi-au dat 500MB gratuit timp de 9 luni (deci pana in martie 2012),ca poate ma razgandesc si reactivez abonamentul pana atunci.Nici nu vor sa auda de reziliere completa pana nu expira gratuitatea.La call center,operatorii sunt in "aer",iti repeta incontinuu "gratuit,gratuit"de chiar obosesti si nu te asculta nimeni.Nici OPC-ul nu se baga ,ca e "GRATUIT",deci oferta.