avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 502 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... abuz companie de telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

abuz companie de telefonie mobila

pe 5 noiembrie 2009 am incheiat un contract cu [o companie de telefonie mobila] si conform celor prevazute in contract acesta trebuia sa inceteze pe 5 noiembrie 2011. dar acestia nu au fost de acord sa-mi incheie contractul la 5 noiembrie 2011 ci pe 26 noiembrie 2011 pentru ca spun ei aceasta este data de rfacturare si ei trebuie sa ma factureze cu inca 21 de zile desi contrcatual acest lucru nu este prevazut.
le-am solicitat inchiderea contractului inca din august anul acesta dar nu mi-au spus nicio clipa, nici macar in raspunsul primit de la ei ca ar trebui schimbata data de facturare pentru ca, contractul sa poata fi incheiat la 5 noiembrie.
spuneti-mi va rog daca este legal sa ma oblige sa platesc pe inca 21 de zile desi in contractul cu ei este foarte clar prevazuta data de 5 noiembrie? daca nu le mai platescpentru ceeace depaseste data trecuta in contrcat, ma pot obliga sa platesc asa cum doresc ei?
multumesc frumos!
Ultima modificare: Duminică, 6 Noiembrie 2011
Ares-3, moderator
Ares_3 a scris:

Solicitati explicatii fimei respective - in scris, daca s-ar putea, daca nu si reprezentantului de vanzari sau sunati la call center - sa aveti o explicatie a cuiva de la firma respectiva, explicatie pe care sa o puteti scrie in reclamatie.

Daca nu, si asta cu ''abonamentul este inghetat'' cred ca e suficienta, nu stiam ca suntem in Ice Age :)
Pentru ce motive poate fi criogenat un abonament?!



Tot din iulie 2011 ,ma aflu si eu in "criogenie".Motivul:am avut abonament de date la "X",aexpirat,nu am mai prelungit si mi-au dat 500MB gratuit timp de 9 luni (deci pana in martie 2012),ca poate ma razgandesc si reactivez abonamentul pana atunci.Nici nu vor sa auda de reziliere completa pana nu expira gratuitatea.La call center,operatorii sunt in "aer",iti repeta incontinuu "gratuit,gratuit"de chiar obosesti si nu te asculta nimeni.Nici OPC-ul nu se baga ,ca e "GRATUIT",deci oferta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Am ajuns la firma de recuperari pentru un debit inexistent Gabby26 Gabby26 Buna ziua! Vineri si astazi (luni) sotia mea a fost sunata de o firma de recueprari pentru un presupus debit la o mare clinica privata din Romania. Ea ... (vezi toată discuția)
O.p.c.-ul mi-a divulgat datele personale partii reclamate masni masni Acum circa o luna am reclamat OPC-ului Prahova prin serviciul de e-mail al oficiului,fara a semna sub anonimat, ca operatorul de transport de pe ruta care o ... (vezi toată discuția)
Nerespectare contract upc Gaby811 Gaby811 Buna seara, In data de 21.01.2010 am incheiat un act aditional cu UPC Romania prin care am preluat contractul unei terte persoane, obiectul contractului ... (vezi toată discuția)