avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1090 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... redactare decizii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

redactare decizii

Ma intereseaza cine trebuie sa redacteaza deciziile care se iau intr-o institutie publica . Eu lucrez la compartimentul resurse umane si s-a mostenit ca resursele umane sa redacteze toate deciziile in unitate, bineinteles si sa le semneze fiinca le-a intocmit. Corect ar fi ca eu sa redactez doar deciziile ce tin de personal. Este vreun act normativ care reglementeaza "dilema" mea?
Multumesc
Mentionez ca unitatea este doar o filiala si nu exista post de jurist.
Ultima modificare: Miercuri, 16 Mai 2012
ContSters146823, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:19, 16 Mai 2012
Redactarea deciziilor luate intr-o institutie cade in sarcina persoanei care are prevazut in fisa postului asa ceva sau a departamentului care are prevazut in atributii asa ceva.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Fisa de post carmenstan carmenstan Cine intocmeste fisa de post ?In atributiunile carui compartiment intra aceasta sarcina?Multumesc! (vezi toată discuția)
Ce atributii are consilierul juridic dintr-o institutie publica? oanaportar oanaportar Buna dimineata ! Directorul institutiei noastre publice a cerut de la Resursele Umane Fisa postului pentru consilierul juridic pentru a vedea ce atributii ... (vezi toată discuția)
Decizii andrei-alexandru andrei-alexandru Am o contrazicere si va rog sa ma ajutati: cine emite deciziile intr-o institutie,daca exista jurist? Resursele umane? Nu mi se pare corect ca aceste decizii ... (vezi toată discuția)