in urma cu cateva saptamani la citirea de regularizare s-a constatat ca nu functiona contorul.nu stiam nici noi ca nu merge.in luna martie cand am dat citirea mergea.ne-au emis o factura de factura generativa recuperata in valoare de 1270 roni,suma enorma pentru noi.nu au constatat nereguli la instalatia electrica,contro deteriorat sau alte probleme care sa arate ca am fi facut ceva ilegal.ei invoca ordinul 18/2005 emis de ANRE.ce pot face sa contest acea factura?este inadmisibil.nu avem acea putere financiara.traim din 700 roni ,2 adulti si un copil.va rog sa ma ajutati
Cred ca ar trebui sa incercati sa formulati sesizari ,in care aratati situatia dvs si situatia contoarului la societatea furnizoare de energie electrica , la ANRE si la Oficiul local pentru Protectia Consumatorului.
Eventual solicitati in subsidiar si o esalonare a platilor , facand dovada cu adeverinte de salarizare a precaritatii veniturilor dvs.
Autoritatea pentru protectia consumatorului nu se implica in solutionare de asffel de probleme avand in vedere ca dvs nu puteti proba cu documente legale ca furnizorul de servicii electrice a asumat responsabilitatea sa verifice buna functionare a contorului electric,obligatie care revine exclusiv beneficiarului de drept si detinatorului contorului electric
am rezolvat,,,pana la urma anre mi-a dat castig de cauza...nu e ala asa de negru cum pare...si nici cei mari atat de destepti pe cat se cred.multumesc pentru sfaturi
Este obligatoriu ?
codrut2
Este obligatoriu sa primim in casa reprezentantul enel sa citeasca indexul contoarului?
Eu nu prea permit multa lume la mine in casa si mi se pare ceva ... (vezi toată discuția)