avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 712 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Regulamentul in scoli mai ceva ca la puscarie!!!!!
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Regulamentul in scoli mai ceva ca la puscarie!!!!!

Sunt mama unei eleve in clasa aIVa si matusa unei eleve in clasa I a ,de ceva timp ne este interzis parintilor sa mergem cu copii la scoala dimineata si sa mergem la terminarea cursurilor sa i luam,motivul asa prevede regulamentul scolar.Ma intreb ca parinte este legal?oare nu am dreptul sa mi i au copilul de la scoala ,trebuie sa l astept la poarta? specific in aceasta scoala nu exista pasnici sau altceva la poarta scoli,si ca sa poti intra la sfarsitul orelor sau daca copilului ii este rau trbuie sa cauti profesorul de serviciu si sa ceri aprobarea de a intra in scoala.As vrea sa stiu si eu ,daca eu ca parinte vreau sa asist la o ora a copilului meu cu acordul invatatorului POT???pentru ca in scoala asta toate regulile sunt facute de invatatorul metodist si daca parinti nu sunt deacord cu una din reguli domnul metodist trece la planul B le interzice invatatorilor sa tina legatura sau sa dea voie parintilor sa vina la scoala.si asta este doar una din neregulile facute in aceasta scoala....Cu mii de multumiri !!!Astept raspunsul dumneavoastra...
Cel mai recent răspuns: CLEMENT PINTILIE , Consilier juridic 12:31, 23 Mai 2012
In scoala trebuie sa existe Colectivul de directiune cu reprezentanti ai parintilor care:-fie au votat acel regulament,fie le este strain si pot sa-l conteste la Inspectoratul Scolar Judetean!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme cu profesorii la scoala pe motiv ca eleva are parul vopsit Laurentiuv Laurentiuv Fata mea are parul vopsit ( suvite blonde) si unii profesori o ameninta cu excluderea de la ore daca nu se vopseste la loc in culoarea naturala. Doresc sa ... (vezi toată discuția)