Buna ziua!
Ma confrunt de ceva vreme cu o problema foarte neplacuta.Este vorba despre angajatii diferitelor firme de recuperare cu care bancile din Romania colaboreaza.Concret,la cea mai mica intarziere de plata sunt sunata de catre acestia de pe diferite numere de telefoane(de multe ori "private",ascunse) la ore destul de matinale(de ex.,azi,sambata,la ora 08:20),in timpul programului,la servici,cate 3-4 apeluri la rand,iar daca nu pot raspunde,in serii de 2-3/zilnic.Suna simultan si pe numarul sotului,si pe al meu,si pe fix.Am incercat amiabil,toate variantele de intelegere cu ei,sa stabilim un anumit interval la care pot fi sunata.....fara nici un rezultat.Presiunea si faptul ca numeroasele apeluri ne afecteaza timpul privat ,dar si pe cel profesional,ne creaza o stare de disconfort extrem de neplacuta ptr. "vina" de a fi intarziat cateva zile cu achitarea unei rate,dar ptr. care eu platesc penalizari.De nenumarate ori,am fost apelati chiar a 2-a,a 3-a zi dupa achitarea ratei,ei neavand actualizata baza de date.A trebuit sa raspundem la "n" intrebari ptr. a-i convinge ca am achitat rata(prin telefon??)In ultimul timp ,am decis sa nu mai raspundem...apelurile au devenit si mai numeroase.
Intrebarile mele sunt:cum as putea sa stopez aceasta atitudine si care sunt drepturile pe care as putea sa le invoc?Nu cunosc legislatia in baza careia functioneaza aceste firme.
Cel mai recent răspuns:
sorinpanait , utilizator
11:23, 30 Mai 2012