Buna ziua, am o mare nelamurire si nici cei de la anaf nu au un raspuns concret, sunt pfa si am activitate e comert si mai nou activitate de consultanta, eu tin evidenta veniturilor separat si le declar cumulate pe declaratia 200/ in acest caz ar trebui sa tin evidenta separata si la cheltuieli?cu toate ca atunci cand cumpar rechizite nu fac 2 facturi ca sa le pun separat...cum imi recomandati sa tin evidenta pentru a fi corecta la un eventual control...?multumesc
Buna ziua, din cate stiu eu, evidenta separata nu trebuie tinuta, avand in vedere ca faceti o singura declaratie 200, ceea ce mi se pare a fi normal. Eu lucrez la un cabinet de avocat, care in timp a dobandit calitatea de practician in insolventa si calitatea de mediator, iar contabilitatea o tin cumulat , nu separat pe activitati.
Banuiesc ca aveti un cod CAEN principal si unul secundar. Din moment ce veniturile le dclarati cumulat, nu vi se pare normal sa tineti si o evidenta cumulata a cheltuielilor?