Am o intreprindere individuala platitoare de tva.Am cerut rambursare si am primit control de la finante.Mi s-a facut suspendare de rambursare pe motiv ca nu am inventarul din 31.12.2011 si eu il aveam.Mi-au mai scris in comunicare ca nu am intocmit jurnale de vanzari si de cumparari de la data cand am devenit platitoare de tva.Ireal.Le aveam si pe acelea.Ce pot sa fac?Mi-au spus ca nu se ramburseaza tva-ul decat pe marfa achitata.Este adevarat?Exista vreo lege in acest sens?Va rog frumos sa ma ajutati ca am aflat astazi ca e un joc murdar impotriva mea.
Acesta este riscul solicitarii de rambursare TVA. Eu am sfatuit mereu sa nu ceara rambursarea de TVA pentru ca fiscul nu poate intelege ca un contribuabil, indiferent de cat este de corect, are si drepturi, nu numai obligatii. Stiu destule firme care au primit TVA mai putin decat i-a costat rambursarea de TVA(amenzi, controale repetate,proces in instanta, etc)Cea ce face fiscul este un abuz, dar din pacate va trebui , probabil sa va adresati justitiei.
Doamna, dreptate exista, chiar ne este garantata de cei care ne conduc, dar pana la Dumnezeu ne mananca sfintii. Mai exista in cadrul ANAF o comisie, sau ceva de genul acesta, care se ocupa cu solutionarea contestatiilor, dar care functioneaza ca si Colegiul medicilor. Imi pare , sincer, rau de situatia in care va aflati, mai ales ca nu sunteti singura.