avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 903 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... Returnarea comisionului agentului de asigurare
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

Returnarea comisionului agentului de asigurare

Buna ziua,
Sunt student, am 22 ani şi am lucrat ca agent de asigurări în urmă cu 1 an, am încheiat 2 poliţe de asigurare, mi-am luat un comision de 1000 lei şi după 4 luni am plecat din sistem din cauză ca nu am mai făcut nici o asigurare. În urmă cu 1 lună am primit acasă un document prin care firma de asigurări îmi cere să restitui comisionul care l-am primit din cauza neplăţii primelor de asigurare.
Întrebările mele către dumneavoastră sunt: în cazul în care nu plătesc aceşti bani, ce ce risc îmi asum? se poate înainta vreun proces?
Vă mulţumesc!
Cel mai recent răspuns: Alexandru Stratopol , Consilier juridic 16:26, 5 Iunie 2012
Nu am inteles urmatoarele lucruri:
- cei 1000 de lei reprezinta doar comisionul dumneavoastra pentru incheierea a 2 polite? sau si valoarea primelor de asigurare?
- asiguratii carora le-ati mai incheiat politele au refuzat ulterior sa isi achite primele de asigurare? in acest caz, cum ati incasat comisionul daca primele nu erau incasate?
Cei 1000 lei reprezintă comisionul meu pentru încheierea poliţelor.
Cei doi asiguraţi cărora le-am încheiat poliţele au plătit doar 2 rate, care se făceau din 3 în 3 luni timp de 10 ani, după care nu au mai plătit.Contractul nefiind dus la bun sfârşit.
Toată perioada cât am lucrat la agenţie am avut doar 2 poliţe încheiate. Am uitat sa vă menţionez că este vorba de asigurări de viaţă.
Stimă!
Ultima modificare: Joi, 31 Mai 2012
alexandrion7, utilizator
Teoretic puteti fi chemat in judecata pentru recuperarea diferentei de comision.
Buna ziua