avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1079 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Citata in calitate de martor
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei penale - reguli, acte, termene, căi de atac

Citata in calitate de martor

Buna ziua, problema mea este urmatoarea : Acum un an am fost martora unui furt, am anuntat politia .. eu impreuna cu un fost coleg de servici, am dat declaratie , in declaratia mea am precizat ca nu vreau sa fiu implicata la nici un proces, sa raman anonima. In momentul de fata eu numai sunt in orasul natal, sunt studenta in alt oras. Acasa mi-au venit mai multe instiintari, mandate de aducere ca martor, etc, Au ajuns si la mama mea la servici 2 agenti sa ii ia declaratie, in conditiile in care pe fostul meu coleg l-au gasit. Acum incep sesiunea, am examene, lucrez si deodata ce am precizat ca nu vreau sa fiu implicata, deja simt ca se face abuz. Sunt foarte stresata din aceasta cauza, va rog sa-mi spuneti ce as putea face. Va multumesc. Mentionez ca am facut si recunoastere pe poze.

[ link extern ]
Ultima modificare: Joi, 31 Mai 2012
onutza9079, utilizator
Cel mai recent răspuns: ContSters178374 , utilizator 19:58, 10 Iunie 2012
Din cate stiu (nefiind in domeniu) daca nu te prezinti in instanta initial vei primi o amenda de 500 lei si vei fi citata din nou. Daca nu colaborezi in viitor se va emite mandat de aducere si vei fi "luata pe sus" si dusa in instanta.
Poate colegii de pe forum te pot sfatui cum sa instiintezi instanta ca locuiesti in alta localitate si nu poti ajunge sa depui marturie, sau sa depui marturie prin comisia rogatorie.
Nu este niciun abuz. Nu depinde de dvs. daca doriti sa fiti implicata sau nu. Daca ati fost martor sunteti obligata sa va prezentati din moment ce ati fost citata si exista si un mandat pe numele dvs. Altfel niciun martor nu ar dori sa fie implicat si niciun caz nu ar mai putea fi rezolvat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură