Buna ziua, nu stiu daca am formulat bine intrebarea, dar sa va spun cazul meu. Am inlocuit acum un an distributia la masina mea (sau asa am crezut) la un service din otopeni, si dupa un an sa stricat si trebuie inlocuita, am fost cu ea la alti mecanici si mi-au confirmat ca nu a fost inlocuita distributia anul trecut, acum ce sa fac mai departe ? Schimbarea distributiei, din nou, ma costa vreo 1000 lei, nu e foarte mult dar nu vreau sa mai pateasca altcineva ce am patit eu, nu am nimic la mina cu care sa merg la protectia consumatorului sau alta institutie decit dovada ca sa schimbat distributia la ei (carnet service) si ca mi-au zis ca trebuie sa o inlocuiesc din nou. Daca imi dadeau piesele inlocuite inapoi acum un an macar stiam ca este pusa gresit si nu stateam sa ma intreb daca mi-au schimbat-o sau nu. Multumesc
In primul rand ai garantie la manopera executata de service auto. In aceste conditii ai garantie si la piesele inlocuite.
Solicita la un service auto autorizat constatarea defectiunilor !
S-ar putea sa nu fie inlocuite piesele sau inlocuite cu piese cu deficiente.
Mai mult, poate fi si vina celor care ti-au inlocuit piesele respective.
Piesele inlocuite se predau proprietarului masinii.
Mi sa spus ca am garantie 3 luni pentru manopera si garantia pentru piese o da producatorul (nu am cumparat de la service distributia), acum ce "putere" are acel carnet service la protectia consumatorului sau faptul ca nu mi-au dat piesele inapoi ? Pot sa merg la OPC sa intreb de ce nu mi-au dat piesele inapoi ? Sau sa-i dau in judecata pentru furt pentru ca nu mi-au montat distributia.
Solicitati o expertiza la un service auto autorizat independent !
Daca doriti puteti depune o plangere penala pentru furt si inselaciune.
Va doresc mult succes si multa atentie !