Referitor la procedurile online: art. 17, alin. 3 din HG 1660/2006 spune ca documentele se transmit in SEAP in format electronic, semnate cu semnatura electronica.
Noi tot timpul cand am participat la licitatii online, scanam documentele si le incarcam in SEAP si nimeni nu a avut vreo obiectie. Niciodata nu le-am semnat electronic. Am vazut ca semnatura electronica se aplica pe documente in format word si pdf, ceea ce inseamna ca ne scuteste de scanare.
Cum este corect si legal?
În conformitate cu prevederile art. 61 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006, documentelor care se transmit prin mijloace electronice le sunt aplicabile prevederile legale referitoare la semnatura electronica (Legea nr. 455/2001 privind semnatura electronica, conform art. 4 alin. 4).
hg 1660 spune ca documentele trebuiesc semnate electronic. un document, fie el si o copie scanata, nesemnat electronic, cf. regimului juridic al documentelor semnate electronic, nu produce efecte.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Semnatura electronica
edimcb
Buna ziua,
As dori sa aflu daca exista vreo lege care obliga ca si ofertantii sa semneze cu semnatura electronica documentatia pe care o incarca in SEAP. De ... (vezi toată discuția)