avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 412 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Drepturi Banesti. Sfat Urgent.
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Drepturi Banesti. Sfat Urgent.

Sunt profesor de liceu si nu am fost membru de sindicat.
Am dat in judecata statul pentru ca legea salarizarii a fost prost aplicata. Actiuni asemanatoare au facut membrii de sindicat, doar pt. cei care au fost membri de sindicat.
Noi ei care nu am cotizat la sindicat, am cautat sa dam in judecat statul pe cont propriu.

Acuma, am chemat in judecata,UNITATEA ªCOLARÃ LICEUL XXX XXX
INSTITUŢIA PRIMARULUI MUNICIPIULUI XXXXXX
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI XXXXXX

La primul termen mi s-a rirdicat exceptia, cum ca Primaria si Conciliul Local nu au calitate procesuala pasiva.

Cine are in acest caz o astfel de calitate, mai ales ca eu am luat moel de actiune, ce au facut colegii mei de sindicat in anii anteriori?

Vreau ca la termenul al doilea sa precizez si sa introduc in cauza pe cine trebuie.

Cine sunt acuma ordonatorii de credite principali.

Am vazut acuma, actiuni noi introduse de sindicat, care au schimbati paratii, acestia fiind:
UNIUNEA JUDEŢEANÃ A SINDICATELOR DIN INVÃŢÃMÂNT VASLUI : Reclamant
ªCOALA CU CLASELE I-VIII DELENI : Pârât
INSPECTORATUL ªCOLAR JUDEŢEAN VASLUI : Pârât
MINISTERUL EDUCAŢIEI, CERCETÃRII ªI SPORTULUI : Pârât
MINISTERULUI FINANŢELOR PUBLICE : Pârât

Acestia trebuie sa-i pun si eu la parati? Ei sunt acuma ordonatorii principali de credite?
Va rog sa ma ajutati.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:55, 7 Iunie 2012
Nimeni nimic?
Citez din practica: